مشاوره منابع انسانی

نیروی انسانی، بی‌تردید ارزشمندترین سرمایه یک سازمان است و همین واقعیت، اِعمال مدیریت صحیح بر این سرمایه گران‌بها را در مسیر تحقق اهداف تجاری، به اساسی‌ترین لازمه تبدیل می‌کند. وجه تمایز سازمان‌ها و شرکت‌های موفق، نه پول و امکانات سخت‌افزاری، بلکه در وهله نخست، نیروی انسانی توانمند و کارآمدی است که تحت یک فرایند منسجم و اثربخش مدیریتی، مجال شکوفایی می‌یابد و به‌موازات پیشرفت فردی و ارائه بهترین عملکرد ممکن، زمینه پیشرفت و تعالی مستمر سازمان را فراهم می‌آورد.

منابع انسانی

حوزه منابع انسانی، یکی از شاخص‌ترین خدمات شرکت مشاوره پندیار سپنتاست. حوزه‌ای که مدیران این شرکت به‌واسطه بیش از دو دهه تجربه، تخصص ویژه‌ای در آن دارند و به پشتوانه این تخصص، پکیج کاملی را از صفر تا صدِ خدمات منابع انسانی که شامل مواردی مثل تشکیل دپارتمان اختصاصی، تعریف شرح مسئولیت و اختیارات، ترسیم ارتباط بین کارکنان، برنامه‌ریزی جریان نیروی کار، طراحی سیستم‌های مؤثر کارمند یابی و استخدام، آموزش و توسعه و نهایتاً طراحی سیستم‌های انگیزشی و رفاهی می‌شود، ارائه می‌دهند.

یکی از خدمات ویژه و متمایز پندیار سپنتا که برآمده از آسیب‌شناسی دقیق در حوزه منابع انسانی می‌باشد، انجام مصاحبه‌های استخدامی با داوطلبان شغلی شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف است. شرکت شما برای جذب هر نیروی انسانی، هزینه سنگینی بابت اجرای فرایندهای استخدام، همسوسازی، آموزش و جبران خدمت متحمل می‌شود و برای اینکه این سرمایه‌گذاری، با حداکثر بازدهی توأم باشد، باید قبل از استخدام کارکنان جدید، از شایستگی آن‌ها اطمینان حاصل کنید. یکی از دلایل عمده نرخ بالای ترک شغل در بسیاری از سازمان‌ها، عدم جذب نیروی انسانی باکفایت است و به همین دلیل، برای جلوگیری از اتلاف هزینه و زمان و همچنین عدم تحمل هزینه‌های اضافی بابت جایگزینی نیروی انسانی، باید از همان ابتدا، جذب کارکنان مناسب را به‌عنوان یک اصل تخطی ناپذیرِ مرتبط با منابع انسانی، در اولویت قرار دهید. ما در پندیار سپنتا از طریق انجام مصاحبه‌های کاری حرفه‌ای و با در نظر گرفتن نیازهای مهارتی کسب‌وکارتان، به شما در شناخت میزان صلاحیت نامزدهای شغلی یاری می‌رسانیم تا از این طریق همواره در جذب استعدادهای شایسته، موفق عمل کنید.